• Zoeken
  • Winkelmand (0)

    Geen producten in je winkelmand.

Menu
Decoway

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan even een berichtje via Contact en ik beantwoord je vraag zo snel mogelijk.

Wat is jullie levertijd?
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 48 uur te verzenden (m.u.v. de naam taarttoppers). Mocht dit niet lukken dan ontvang je hierover bericht. PostNL doet er doorgaans een dag over om het pakket te bezorgen, hier hebben wij geen invloed op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dit is zeker mogelijk, maar alleen op afspraak. Zonder afspraak is het niet mogelijk om af te halen. Je dient zelf contact op te nemen met ons. Doe je dit niet binnen 7 dagen dan moeten wij helaas de bestelling annuleren.

Kan ik ook een bestelling plaatsen zonder track en tracé code en met lagere verzendkosten?
Wij hebben ervoor gekozen om al onze bestellingen te verzenden met een track en tracé code. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te plaatsen zonder code. Zo kunnen wij altijd zien of onze bestellingen aankomen.

Ik wil met spoed een taarttopper bestellen, is dit mogelijk?
Wij proberen de taarttopper altijd zo snel mogelijk te maken en te verzenden. Heb je de taarttopper voor een bepaalde datum nodig, zet dit dan even bij de opmerkingen neer tijdens het afrekenen. Mocht dit niet haalbaar zijn voor ons, dan nemen wij contact met je op.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Jazeker, naar België en Duitsland.

Hoe kan ik iets retourneren?
Stuur even een bericht via Contact om aan te geven om welke bestelling en producten het gaat. Het product moet onbeschadigd en in de orginele verpakking binnen 2 weken worden teruggestuurd. Dit vind je ook terug in onze Algemene voorwaarden. De retourskosten zijn in voor de koper.